HTML

Kalandozások a bűn városában

Friss topikok

  • bombazsu: Noch mehr, bitte!! ;) Du kannst sooo interessant Geschichten schreiben. :D Und wie viel Zeit hast ... (2010.06.22. 10:59) 6 gombócos fagyi az ArenAban
  • Scorinna: No, eldőlt már, hogy mikor jössz haza? Ugye nem maradsz le a vcs táborról? ;) GyerehazaGyerehazaG... (2010.06.11. 23:27) Juteszembe
  • Lauren Robert: @P-B-J: :) csak szeptemberben jöttök haza? és amúgy hogy ityeg odakinn? kicsit le vagyok maradva @... (2010.05.24. 00:08) Esti gyors
  • Scorinna: Robi írj még!! Már május vége van... Tök jók a bejegyzéseid, és olyan ritkán beszélünk!...csak az ... (2010.05.20. 18:32) Április vége, május eleje
  • bombazsu: "Tudod, hogy nincs bocsánat..." Tessék jó szaftosan idepötyögni 1-2 sztorit! Minél zsírosabb, anná... (2010.05.09. 22:04) Egy vulkán pozitív hatásai

Linkblog

Zajlik az élet

2010.03.31. 20:25 :: Lauren Robert

Halihó!

Bolondok napja van, de semmi jó poén nem jut eszembe, úgyhogy maradok a szokásos szimpla helyzetjelentésnél...

Kezdjük a rossz dolgokkal... Életemben nem vesztettem még el annyi dolgot, mint itt 2 és fél hónap alatt. Kezdődött azzal, hogy Attila és én kölcsönkértük Bence biciklizárját. Egy csatorna mellett parkoltunk és olyan ügyesek voltunk, hogy belepottyantottuk a vízbe a zárat. Pontosabban nem a lakatot, hanem csak egy kampóját, de az enélkül használhatatlan. Ez mondjuk már elég rég volt (tán említettem is már). Azóta egyéb dolgok is történtek... Egy laza délutáni tengózás után valószínűleg a "tengópályán" hagytam a kesztyűmet. Mondjuk már elég viharvert volt, meg az idő is tavasziasra fordult, szóval nem olyan nagy veszteség. De azért mégis voltam olyan hülye, hogy egy váratlanul hűvös reggelen(?) elkérjem Bencétől a sajátját. Természetesen valahogy az is elveszett. Na jó csak a fele... Szegény Bencétől több dolgot szerintem nem kérek kölcsön... Szerencsére pótolható veszteségeket okoztam. (A lakat vízbeejétése pedig azért nem csak rajtam múlt:P )

A legrosszabb viszont sajnos csak ezután jött... Sikerült a szemüvegemet is elhagynom valahogy, bár hogy pontosan hogyan, azt azóta sem tudom biztosan. Na ettől kikészültem... Ez pótolhatatlan veszteség... Egy esti összeröffenésre mentem el biciklivel és valószínűleg hazafele úton kiesett a kabátzsebemből. Amikor észrevettem, hogy nincs a zsebemben, egyből észbekaptam, hogy "te jó isten pár perce hallottam is valami koppanást magam alatt, lehet, hogy akkor esett ki?". Szóval gyorsan visszatekertem arra az útszakaszra, ahol szerintem kiesehetett, de hiába kerestem majd fél órát, nem találtam...  Másnap még abban reménykedtem, hogy nem bringázás közben hagytam el, hanem azon a helyen, ahol aznap este voltam, de onnan egyelőre semmi jelzés nem jött. Szóval erről ennyit... A szemüveg hiányát nem fogom különösebben megsínyleni, eddig sem hordtam túl sokat (csak suliban kb), az sokkal inkább zavar, hogy kidobtam x ezer forintot az ablakon...

Ja és még egy bónusz sztori: egy hete még egy defektet is kaptam. Természetesen zuhogó esőben, a város közepén... Szerencsére a srácokkal együtt voltam benn, szóval Bence csomagtartóján haza tudtam jönni.

Na ilyen időket élek most... Azért remélem olyan nagyon nem sajnáltok... Pár jó dolog is történt:) Attila (szobatársam) hétfőn hazarepült másfél hétre, Bencének pedig itt a barátnője, szóval kicsit magamra maradtam, de egy cseppet sem bánom. Sőt... Kifejezetten hiányzott már egy kis egyedüllét. Jól kijövünk Atival, de kellett pár kompromisszumot kötnünk, Szóval most örülök, hogy teljesen a magam ura vagyok. Egy óriási takarítással és szellőztetéssel kezdtem a hetet. Pár dolgot pedig átrendeztem. A szoba közepéről az egyik ablakhoz toltam pl az asztalt, úgyhogy olyan mintha sokkal nagyobb lenne a hely. És persze a matrac helyett ágyon alszom végre. Jajjj de jó istenem...

Hétvégén Bencével és a barátnőjével elnéztünk a Van Gogh múzeumba. Amilyen gagyin néz ki kívülről, olyan jó belül! A hét további részét is igyekszem kreatívan eltölteni. Jövő szerdán és csütörtökön pedig 2 vizsga vár ránk. Nem izgulok különösebben. Majd elfelejtettem, hogy a gyakorlatunk is megkezdődött egy ideje.  Nagyon dióhéjban: 2 boksz-projektet kéne kivinni Magyarországra. Az egyik a fiataloknak szól ("bokszoljá', legyél egészséges") a másik pedig az idősebb és tehetősebb rétegnek ("white collar boxing"). Nyugaton most az a trend, hogy az értelmiségi emberkék, businessman-ok stb meló után lemennek bokszolni egy jót "just for fun"... (Ez azért kezd népszerű lenni, mert 34 éves kor felett, nincs amatőr boksz) Egyelőre ennyi ízelítőd adok a dologból... Érdekes, bár nem túl jézusi:P Meg elég sok homályos folt van még az egésszel kapcsolatban. Nemsokára írok majd bővebben, hogy mi a fene ez egyáltalán és mit takar az, ha valaki külföldi diákként "gyakorlaton" van egy holland cégnél. Egyelőre vegyes érzéseink vannak.

No mára annyit. Kellemes húsvétot mindenkinek! A magam módján én is megpróbálok ünnepelni majd valahogy! Jövő héten pedig mindenki kattanjon rá a blogra, mert audiovizuális és multimédiás meglepetésekkel igyekszem mégközelebb vinni hozzátok a bűnös várost:P

 

1 komment

Címkék: kreatív hét szerencse gyakorlat egyedül elvesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://felfordulat.blog.hu/api/trackback/id/tr911885097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bombazsu 2010.04.08. 12:30:48

A Büdös várost?? :P
Vigyázz a cuccaidra! Nem lenne jó üres bőrönddel hazajönni! Ja, viszont légyszi azt a box-projektet hagyjátok ott! Vagy találjatok ki egy másik sportot. Pl. Berlinben mindenki fut. Kicsit érdekes ugyan az emberek mozgása (egy atléta edzőnek égnek állna a haja a látványtól), de legalább mozognak (és nem erőszakosan!!).
süti beállítások módosítása