HTML

Kalandozások a bűn városában

Friss topikok

  • bombazsu: Noch mehr, bitte!! ;) Du kannst sooo interessant Geschichten schreiben. :D Und wie viel Zeit hast ... (2010.06.22. 10:59) 6 gombócos fagyi az ArenAban
  • Scorinna: No, eldőlt már, hogy mikor jössz haza? Ugye nem maradsz le a vcs táborról? ;) GyerehazaGyerehazaG... (2010.06.11. 23:27) Juteszembe
  • Lauren Robert: @P-B-J: :) csak szeptemberben jöttök haza? és amúgy hogy ityeg odakinn? kicsit le vagyok maradva @... (2010.05.24. 00:08) Esti gyors
  • Scorinna: Robi írj még!! Már május vége van... Tök jók a bejegyzéseid, és olyan ritkán beszélünk!...csak az ... (2010.05.20. 18:32) Április vége, május eleje
  • bombazsu: "Tudod, hogy nincs bocsánat..." Tessék jó szaftosan idepötyögni 1-2 sztorit! Minél zsírosabb, anná... (2010.05.09. 22:04) Egy vulkán pozitív hatásai

Linkblog

Egy vulkán pozitív hatásai

2010.04.20. 14:40 :: Lauren Robert

Kicsit elvagyok maradva az ide irkálással. Nem is csoda... Az elmúlt két hét nagyon sűrűre sikeredett. Rengeteg mindent csináltunk. Focik, bulik, grillpartyk, suli, gyakorlat... Természetesen ez nem fontossági sorrend :P

Hosszú lenne mindenre kitérni, úgyhogy most csak egy sztoriba kezdek bele... Van a Marcival egy kedvenc ausztrál gitáros-énekes előadónk, aki elég nagy hatással volt rám. John Butlernek hívják és főleg ilyen funkys, reggae-is és rockos elemeket ötvöz a zenéjében. Már januárban kiszúrtam, hogy lesz Amszterdamban, úgyhogy nagyon megörültem, hogy majd milyen jó lesz... Aztán ahogy megérkeztem ide, szépen kiment a fejemből, hogy gyorsan jegyet kéne venni és március elején már hiába néztem a honlapját, az volt kiírva, hogy SOLD OUT, szóval vertem a fejemet a falba, hogy mi a fenéért nem bírtam előbb cselekedni... Tehát az elmúlt másfél hónapban azzal a szomorú tudattal éltem, hogy ezt jól bebuktam... Egészen április 16-ig... Ez egy nappal a koncert előtt volt... Ücsörögtünk Attilával és Bencével a munkahelyen és valahogy szóbajött a dolog. Aztán beugrott, hogy érdemes lenne megnézni, hátha nem hirdet valaki fölös jegyet a neten... Egy percre rá már találtam is egy francia csávót a hivatalos fórumon, aki 5 jegyet árult a másnapi koncertre:) Szegény srác Guernsey szigetén lakik és a vulkán miatt nem tudott Amszterdamba repülni. Én persze rögtön felhívtam és egy bő 10 perces telefonálás alatt megbeszéltük, hogy elküldi mail-en a két jegyet. (Azért kettőt, mert kettőt akartam - magamnak és Bencének, Attila nem akart annyira jönni) Úgyhogy nemsokára már meg is volt a két jegy, másnap reggel szépen kinyomtattam, esete pedig elmentünk Bencével a koncertre. Alig bírtuk felfogni, hogy ekkora büdös mázlink volt... A koncertről meg nehéz bármit is írni... Ezt látni és hallani kell. Parádés volt... Erről is van jó pár videó már jutyubon, úgyhogy bevágok egyet-kettőt.

A francia srácnak meg óriási hála... Nagyon jó fej volt, mert úgy küldte el a jegyeket, hogy én még nem fizettem ki neki az árát. Ritka a manapság az ilyen bizalom.

 

3 komment

Címkék: koncert vulkán john butler

A bejegyzés trackback címe:

https://felfordulat.blog.hu/api/trackback/id/tr871937167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P-B-J 2010.05.08. 16:10:07

Hali, kicsit befagyott a blogod, pedig alig varom mar a szivszorito erasmusos dramakat:))

Lauren Robert 2010.05.08. 17:03:01

bocs, most tanulás van:P de nemsokára frissítem...

bombazsu 2010.05.09. 22:04:09

"Tudod, hogy nincs bocsánat..." Tessék jó szaftosan idepötyögni 1-2 sztorit! Minél zsírosabb, annál olvasottabb! :P (A "szaftosan"t nem úgy értettem, h gépelés közben kajálj és borítsd be a gépedet...)
Na hajráhajrá, menni fog! Puszi!
süti beállítások módosítása