HTML

Kalandozások a bűn városában

Friss topikok

  • bombazsu: Noch mehr, bitte!! ;) Du kannst sooo interessant Geschichten schreiben. :D Und wie viel Zeit hast ... (2010.06.22. 10:59) 6 gombócos fagyi az ArenAban
  • Scorinna: No, eldőlt már, hogy mikor jössz haza? Ugye nem maradsz le a vcs táborról? ;) GyerehazaGyerehazaG... (2010.06.11. 23:27) Juteszembe
  • Lauren Robert: @P-B-J: :) csak szeptemberben jöttök haza? és amúgy hogy ityeg odakinn? kicsit le vagyok maradva @... (2010.05.24. 00:08) Esti gyors
  • Scorinna: Robi írj még!! Már május vége van... Tök jók a bejegyzéseid, és olyan ritkán beszélünk!...csak az ... (2010.05.20. 18:32) Április vége, május eleje
  • bombazsu: "Tudod, hogy nincs bocsánat..." Tessék jó szaftosan idepötyögni 1-2 sztorit! Minél zsírosabb, anná... (2010.05.09. 22:04) Egy vulkán pozitív hatásai

Linkblog

Március 15. - forradalmi tervek

2010.03.15. 23:36 :: Lauren Robert

Üdvözlöm a nemlétező olvasótábort!:P

Ma nyugodt laptopozással ünnepeltem a 48-at. Percről-percre követtem az otthoni eseményeket, végignéztem az összes gagyi indexes és origo-s videót stb. Ezenkívül csináltam egy parádés omlettet ebédre (kenyér, sonka és kolbász is volt benne). Még mielőtt bárki elkezdene cikizni, hogy nem is tudok mást főzni meg kell említenem, hogy múlt héten Attila és én egy nem akármilyen vacsorát ütöttünk össze. Grillcsirke és sültkrumpli volt a menü. Az én vezetésemmel történt a csirke és a krumplisütés, de Attila érdemeit sem akarok csökkenteni, hiszen rendkívül magas színvonal pucolta a krumplit illetve remek érzékkel tolmácsolta rokonai vigyázó szavait a főzést illetően.

Egyébként 3 napot ismét Bencénél töltök, ugyanis Attila barátnője ismét itt van látogatóban. Szerencsére gond nélkül megy az ingázás.

A hétvége legnagyobb történése Caitlin szülinapja volt. Ő egy New Jersey-i "történész" csaj, akivel közös csoportban voltam a "gólyatáborban", szóval kezdettől fogva jóban vagyunk. Szombaton pedig átmentünk Bencével megünnepelni, hogy 21 éves lett. Semmi extra nem volt, de jól elvoltunk. Rajtunk kívül kb 20-25 amerikai volt és elvétve egy-két holland. Az amerikaiakról egyébként alapvetően elmondható, hogy falkákba tömörülnek, együtt lógnak ha tehetik. Ennek ellenére nyitottak, úgyhogy többükkel is jóban vagyunk. Persze sok a "tipikus" üresfejű amerikai, akik tényleg olyanok mintha a valamelyik tv-sorozatból pattantak volna ki, de a sztereotípiák ellenére vannak igenis értékes emberkék. Ilyen például Lindy is.  Ő volt az egyetlen, aki komolyabb érdeklődést mutatott grandiózus zenei elképzeléseim irányába.:D  Szóval majd lehet, hogy besegít pár angol szövegbe is:P Sőt, most hallottam, hogy holnap megy egy kiállításra, úgyhogy lehet, hogy csatlakozom. Ma kicsit magamba néztem, és rákellett jönnöm, hogy a magas-kultúrát nagy ívben kerültem másfélhónapos ittlétem alatt. Persze ez nagyrészt az anyagi korlátokkal magyarázható, de azért az mégiscsak ciki, hogy semmit nem nézek meg a "múzeumok városában". Úgyhogy holnap veszek egy 22 euros museum cardot, ami ugyan nem olcsó, de cserébe egy csomó múzeumba ingyenes a belépő. Szóval ez a terv.

ui: majd elfelejtettem, hogy vettünk egy labdát hárman (Bence mondjuk nem fizetett, remélem olvassa:P), úgyhogy mostantól bármikor kimehetünk focizgatni a parka. A testkultúrát is építjük tehát:)

4 komment

Címkék: múzeum főzés caitlin amerikaiak lindy

A bejegyzés trackback címe:

https://felfordulat.blog.hu/api/trackback/id/tr881842805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bombazsu 2010.03.17. 13:39:59

szerintem van olvasótáborod, csak mindenki kuka és nem ír neked. (azon gondolkozom, h kicsit unalmas, h csak én kommentelek.)
itt a márc. 15-e egy sima, szürke hétköznap volt. ill "nemzeti gyász", mert Ala hazarepült. de addig is nagyon jó volt! ;)

Lauren Robert 2010.03.18. 19:54:08

:) én élvezem a kommentjeidet:P

Karón Varjú 2010.03.18. 23:31:34

Hehe, én is olvasom, csak nem elég rendszeresen... :P

Javaslom a Van Gogh múzeumot Amszterdamban. Biztos a többi is jó, de annak idején én csak oda jutottam el.

Jó focit meg zenélést (tényleg, a gitárhiányt sikerült már valahogy kezelni?).

Körösztapád

Lauren Robert 2010.03.19. 21:19:53

bombazsu: a linkbogot nem értem... hiába próbálok linkelni (a teblogodat is), nem jeleníti meg:O Meg képeke

Karón Varjű: jó ez a nickname:D A Van Gogh-ba biztos megyek! A gitárhiány egyelőre nem oldódott meg sajnos. Lehet, hogy apuék kijönnek és hozzák a régi klasszikust vagy esetleg kiküldik. De nem biztos. Próbálom úgy felfogni, hogy így jobban tudok a szövegekre koncentrálni..:)
süti beállítások módosítása